Temat dość ciekawy, m.in. na zróżnicowanie architektoniczne spowodowane głównie wpływami poszczególnych zaborców panujących na określonych obszarach dzisiejszych terenów tworzących nasz kraj.
Nie bez znaczenia były też funkcje jakie miały pełnić określone obiekty.
Myślę, że warto zwrócić uwagę na architekturę kolejową w szerokim tego słowa znaczeniu.
Od budek dróżniczych, po nastawnie itp. Może jakiś większy dział nam z tego wyrośnie
Fajnie byłoby zobaczyć nasz dworzec w budowie nie tej aktualnej i nigdy nie kończącej bo to tylko trzy lata. Wszyscy wokół pobudowali a nasi remontu dokończyć nie mogą (a właściwie zacząć). Może znajdzie się ktoś kto wie ile trwała budowa a może i jakieś małe foto się znajdzie bo przecież tego typu inwestycja w tamtym czasie to prawie jak budowa metra teraz i nikt tego nie uwiecznił?
Będzie z tym problem...
1875 rok nie należy raczej do okresu, w którym liczba osób ganiających z aparatem fotograficznym przekraczała... może 2 - 4 fotografów na miasto...
Dla formalności i przejrzystości wątku, przypomnę tylko, że kilka sztuk wizerunku inowrocławskiego dworca kolejowego jakie udało mi się zgromadzić prezentowanych jest w galerii -> "Inowrocław na starej widokówce"
Na naszym forum mamy jeszcze temat -> Dworzec kolejowy w Inowrocławiu, w którym zamieściłem najstarszy posiadany przeze mnie widok, 21 lat po budowie, bo z 1896 roku:
Komunikat:
Materiał widoczny wyłącznie dla zalogowanych użytkówników forum --- The material visible to registered users only forum ---
Tak więc dołączam się do życzenia, by kiedyś wypłynęło coś więcej
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach