Dołączył: 20 Mar 2006 Posty: 10273 Skąd: Piękny kraj!
Wysłany: Pon 23 Cze, 2008 13:44 Zasady konkursu
Zasady:
- tematyka związana z forum i stroną stowarzyszeniebastion.com
- propozycje zamieszczamy w Galerii Konkursowej - miejscu do tego stworzonym - za pomocą wklejenia zdjęcia;
- użytkownik wkleja zdjęcie pod swoim nickiem zakładając temat, pozostali w danym temacie/miejscu wypowiadają się nt. zdjęcia i przydzielają ocenę (punkty);
- zgłoszone zdjęcie powinno być zaopatrone w obowiązkowy opis co ono przedstawia.
- autorstwo zgłaszanego zdjęcia nie powinno budzić żadnych zastrzeżeń, a zgłaszający ponosi pełną odpowiedzialność z tytułu przepisów regulujących kwestie praw autorskich;
- zgłaszać można zdjęcia swoje oraz innych autorów za ich wiedzą i zgodą;
- każdorazowo w miesiącu jedna osoba może złożyć jedną propozycję;
- format zgłaszanego zdjęcia, które powinno być wykonane w ujęciu poziomym, w odniesieniu do jego dłuższej krawędzi powinien wynosić max 550 - 600px
- W konkursie bierze udział ilość fotografii, której liczba zostaje określona do 25 dnia każdego miesiąca, w którym to zamykamy zgłoszenia;
- Liczba fotografii określa skalę punktacji. Dla przykładu: zgłoszonych zostaje 7 zdjęć - skala ocen jest od 1 do 7 pkt.
- Każdy zarejestrowany użytkownik forum może przyznać stosowną ilość punktów od 1 do górnej wartości określającej liczbę zgłoszonych zdjęć pkt za zdjęcie (wg naszego przykładu skala ocen od 1 - 7).
- Każde zdjęcie musi mieć przyznaną ocenę.
- Oceny nie mogą się powtarzać, tzn. jedna ocena może być tylko przyznana jednej fotografii.
- najlepsze wg oceniającego zdjęcie otrzymuje max liczbę punktów, pozostałe coraz niżej.
- autor zgłoszonego zdjęcia nie może przyznać sobie max liczby punktów, stąd też by wypełnić regulamin i zapis o ocenie każdej fotografii, przyjmuje się, że w stosunku do własnego zdjęcia przydziela 1 pkt.
- by uniknąć niedomówień i nadużyć, w temacie "Zdjęcie miesiąca" uniemożliwiono opcję edycji postów przez użytkowników (zapobiegnie to reedycji i zmiany przyznanej raz punktacji);
- głosy na dodane po pierwszym głosowaniu zdjęcia, dopisujemy jako kolejny post;
- zamknięcie głosowania następuje z ostatnim dniem miesiąca objętego konkursem;
- spośród zamieszczonych propozycji po podliczeniu przyznanych punktów, każdorazowo do 2 dnia kolejnego miesiąca wyłaniany zostaje zwycięzca, który nagrodzony zostaje ekspozycją swojej pracy na stronie głównej forum;
- w przypadku zaistnienia dwóch równych miejsc ze względu na łącznie uzyskane punkty, zwycięzcę określa wynik średniej arytmetycznej oddanych punktów;
- w przypadku równej średniej, zarządza się dodatkowe głosowanie do 10 dnia następnego miesiąca;
- w dodatkowym głosowaniu minimalna ilość osób oddających głos wynosi 3. W przypadku niedopełnienia tego wymogu decyzję dot. zwycięzcy podejmuje administrator forum;
- użytkownik który zamieści zdjęcie nie zgodne z regulaminem (np. bez wiedzy i zgody autora) lub w sposób rażący go naruszające (m.in. pornografia, nieetyczne itp.), zostanie ukarany banem lub całkowitym wykluczeniem z forum;
- ze względu na różny poziom obsługi komputera przez użytkowników forum, organizator dopuszcza możliwość nadsyłania zdjęć do zamieszczenia w galerii konkursowej przez osoby o mniejszym stażu internetowym, na adres kontaktowy SHT Bastion (patrz strona główna SHT Bastion -> kontakt);
- na koniec roku z poszczególnych zdjęć miesiąca zostanie wyłonione zdjęcie roku, którego autor uhonorowany zostanie dodatkowo nagrodą książkową;
- organizator konkursu dopuszcza ewentualne zmiany w regulaminie, o których będzie informował w niniejszym dziale;
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach